Procesul de branding sau rebranding este unul îndelungat și necesită multă dedicare. Fie vorba de orice domeniu, atunci când începi o afacere sau consideri că a sosit momentul să modernizezi puțin imaginea companiei tale, trebuie să ai în vedere mai multe aspecte.

Dincolo de culori, fonturi și un logo remarcabil, ceea ce va capta cu adevărat atenția oamenilor – și implicit îți va aduce clienți – este o imagine convingătoare și o prezență online constantă, cu conținut de calitate și materiale vizuale care scot în evidență ceea ce ai tu de spus în marea de conținuturi digitale prin care navigăm zilnic.

Aici intră în peisaj ceea ce numim brand photography și videography – adică materiale foto și video care să îți prezinte compania și domeniul de activitate așa cum nu se poate prezenta doar prin intermediul unul scurt text de pe pagina web sau de pe rețelele de socializare.

Ce include conceptul de brand photography? Iată câteva exemple:

Îți poți prezenta echipa

În procesul de branding, poți opta pentru o ședință foto profesională pentru portrete și fotografii de grup, respectiv poți alege să îți prezinți echipa într-un scurt videoclip. Aceste materiale arată excelent pe pagina web a companiei – cu siguranță aduc o pată de culoare paginii About Us – și se pot realiza mai multe variante de fotografii, care să se potrivească tonului pe care comunicați și pe diferitele rețele de socializare.

Oferă un tur virtual al spațiului de lucru

Dacă îți dorești ca clienții tăi să se simtă mai apropiați de ceea ce reprezintă compania, poți prezenta spațiul de lucru în câteva fotografii și videoclipuri pe care să le încarci pe site sau să le folosești într-o campanie de tip „behind the scenes”.

Invită-ți audiența să cunoască procesul de lucru

Există multe domenii în care campaniile de tip „how it’s made” sunt iubite de către clienți. Materialele foto-video de calitate în care se prezintă etapele procesului de producție te pot ajuta să câștigi mai multă încredere din partea clienților tăi prezenți și viitori, și poți crește angajamentul față de brandul tău.

Prezintă produsele companiei tale

Este important să te diferențiezi de concurență prin felul în care comunici despre produsele tale. Atunci când optezi pentru fotografii profesionale în loc să comunici cu fotografii generice descărcate de pe Internet, îți crești credibilitatea și le oferi clienților tăi un motiv în plus pentru a alege brandul tău, astfel poți obține creșteri semnificative în vânzări.

Creează conținut pentru paginile tale de social media

În fiecare zi, trecem printre zeci și sute de postări pe diferitele rețele de socializare, de aceea e important ca brandul tău să fie mereu prezent cu conținuturi proprii, relevante și relatabile, care comunică valorile companiei.

Realizează materiale foto și video pentru campanii

Fie că e vorba de campanii de prezentare, HR sau sales, fotografiile și videoclipurile sunt mult mai eficiente decât textele lungi. Cu materialele vizuale potrivite, poți capta și menține ușor atenția audienței tale.

Scroll to Top